Volkswagen
Mercedes
BMW
Kia
Opel
Ford
Audi
Renault
Toyota
Honda
Citroen
Peugeot
Porsche
Skoda
Mazda
Hyundai
Lexus
Range Rover
Nissan
Volvo
Chevrolet
Jaguar
Fiat
Land Rover
Mini
Все Марки

ECOrally 2018: новий квест-формат, нові рекорди

ECOrally PEUGEOT Автопассаж

На початку жовтня київський дилер Peugeot «Автопассаж» провів вже 5-е за рахунком «ECOrally PEUGEOT Автопассаж». Цього року учасники ECOrally не ставили завдання досягти рекордних цифр, а їхали в звичному режимі на звичайних серійних автомобілях. А для того, щоб відтворити атмосферу реальних поїздок, було впроваджено кілька новацій.

«ECOrally PEUGEOT Автопассаж» – це вже традиційне змагання на серійних автомобілях за підтримки KredoBank , AXA Страхування, Nokian Tyres та Total. Але в попередні рази учасники ставили рекорди економічності на трасах. Так, на маршруті Київ-Львів в 2015 році був зафіксований витрата в 2,2 л/100 км. Кращий результат 2016 року в ECOrally PEUGEOT від Автопассаж встановив екіпаж на PEUGEOT 308 1,6 HDi – 2,3 л/100 км. Але ще в минулий раз учасники прийшли до висновку, що побити ці рекорди буде тепер непросто, адже офіційний рекорд економічності, встановлений на PEUGEOT 208 HDi на полігоні у Франції в ідеальних умовах, становить 2,0 л/100 км.

З цієї причини в цьому році були внесені зміни в регламент проведення екоралі. Найголовніше нововведення – учасники тепер їдуть не на рекорд, а в повсякденному режимі в новому квест-форматі. Вони заздалегідь не знають маршрут, а отримують наступну контрольну точку лише на фініші етапу. Крім того, час лімітовано, що не дає можливості їхати з низькою швидкістю. Плюс, було включено в заліковий маршрут ще і міські ділянки, де в п’ятницю традиційно спостеригаються затори.

ECOrally PEUGEOT Автопассаж

Від цього нинішнє змагання стало не тільки видовищним, але і цікавіше, адже дістатися до фінішу етапу можна було різними шляхами і учасники вибирали оптимальний самостійно. Та й режим руху став більше схожим на реальний, адже потрібно було вкластися ще і в таймінг.

Ще одне нововведення цього року – поява нових категорій. На додаток до дизельної категорії 1,6 HDi (Peugeot 308, 301) додалася категорія для 2,0-літрових турбодизелів (Peugeot 3008 і 5008), а також розширено список учасників бензинової категорії з двигуном 1,2 л PureTech. Тепер в ній були Peugeot 2008 і 208. Учасники змагалися всередині своїх класів.

Перша же спецділянка Автосалон «Автопассаж» – проспект Перемоги встановила не тільки темп змагання, а й виявила реальну витрату палива з урахуванням ранкових пробок. Лідери етапу продемонстрували наступні результати: дизелі 1,6 HDi 92 к.с. – 3,6 л/100 км, бензинові двигуни 1,2 Pere Tech 110 к.с. – 4,2 л, дизелі 2,0 HDi 150 л.с. – 4,5 л.

А ось на наступному етапі учасникі екоралі мали здійснити пробіг з Києва до Радомишля по трасі. Тут на фініші вже були інші показники: дизелі 1,6 HDi 92 к.с. – 2,9 л/100 км, бензинові двигуни 1,2 Pere Tech 110 к.с. – 4,1 л, дизелі 2,0 HDi 150 л.с. – 4,2 л. Нагадаємо, що час проходження маршруту було лімітовано, тому «раллісти» їхали з середньою швидкістю до 90 км/год.

ECOrally PEUGEOT Автопассаж

А самим захоплюючим був фінал. Учасники з Радомишля вирушили назад до Києва і потрапили в вечірні затори. Але не всі, адже маршрут можна було вибирати і минаючи тягучки. Таким чином, найкращі результати показали ті, хто фінішував серед перших. А кращі підсумкові показники за результатами екоралі такі:

– дизелі 1,6 HDi 92 к.с. – 2,8 л/100 км,

– бензинові 1,2 Pere Tech 110 к.с. – 3,9 л/100 км.

­– дизелі 2,0 HDi 150 л.с. – 3,7 л/100 км.

Головною метою «ECOrally PEUGEOT Автопассаж» є демонстрація того, яку витрату палива можна досягти на серійних авто Peugeot звичайними водіями в змішаному режимі водіння, щоб перевищити навіть офіційні нормативні показники від виробника. І це не є чимось надприродним, просто потрібно застосовувати загальні прийоми економічного водіння і така витрата палива може бути досяжна майже щодня.

, ,

Так же по теме:

  • Peugeot и Citroёn начинают год с шестью новинкамиPeugeot и Citroёn начинают год с шестью новинками Украинские дилеры Группы PSA в первом полугодии 2017 года получат большой ассортимент новинок. У Peugeot это новый 3008, обновленный седан 301 и вэн Traveller. Citroёn представит новый […]
  • PEUGEOT 208: Без одного цилиндраPEUGEOT 208: Без одного цилиндра Не обманет ожиданий: за этим львиным оскалом скрывается современный моторчик со скромным потреблением топлива Новое С трехцилиндровым 1.0 VTi 208-й обещает быть очень выгодным по расходу […]
  • На заводе Ford завелся гремлинНа заводе Ford завелся гремлин Работники компании Ford of Europe, оказывается, незаметно подбрасывают на сборочную линию нерабочие и дефектные детали. Это происходит на заводе компании в Валенсии. На сборочной линии […]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Connect with Facebook