Mercedes
Volkswagen
BMW
Kia
Ford
Opel
Audi
Toyota
Renault
Honda
Peugeot
Porsche
Skoda
Hyundai
Citroen
Lexus
Range Rover
Nissan
Mazda
Volvo
Chevrolet
Fiat
Mini
Land Rover
Jaguar
Все Марки

День спілкування з клієнтами «БРСМ-Нафта»: вдосконалюємось разом

3 brsm nafta den spilkyvannj 2017

21 липня 2017 року Національна мережа автозаправних комплексів провела щорічну акцію «День спілкування з Клієнтами». У більшості областей України ТОП-менеджери і близько 170 офісних службовців компанії «Стейт Оіл», що управляє мережею, вийшли працювати на автозаправні комплекси в якості операторів розрахунково-касових вузлів та їх помічників-пістолетчиків.

Заправляючи автомобілі клієнтів, розраховуючи їх на касах, готуючи для них каву і хотдоги, керівники і профільні фахівці з перших вуст отримали безцінні відгуки про якість сервісів і пального, що реалізується у мережі. «Живе спілкування з кінцевим клієнтом – це найефективніша форма зворотного зв’язку. Ефективність проекту «День спілкування з клієнтами» підкреслюють масштаби цьогорічного заходу – він відбувається на більшості з 184 АЗК «БРСМ-Нафта». Тільки постійно вдосконалюючись, втілюючи в життя побажання клієнтів і навіть випереджуючи їх очікування, можна залишатися в числі лідерів паливного ринку» – підкреслив директор Департаменту стратегічного маркетингу компанії «Стейт Оіл» Олександр Мельничук.

2 brsm nafta den spilkyvannj 2017

В процесі спілкування з представниками компанії клієнти знайомились з топовим апаратом Franke, що з легкістю готує 17 видів кавових напоїв на будь-який смак. Такими апаратами обладнані комфортні зони швидкого харчування у пристанційних маркетах, що перетворює перебування клієнта на АЗК у приємну кава-паузу у дорозі. Крім того, спеціалісти мережі представляли клієнтам продукцію власного імпорту – вишукані італійські вина ТМ Viticcio та ТМ Cavalli Neri, які ексклюзивно в Україні представлені в автозаправній мережі «БРСМ-Нафта» та роз’яснювали додаткові можливості придбання якісного палива, зокрема, за паливними талонами і картами. Жодне з питань клієнтів не залишилося без відповіді, а побажання – без уточнення і обговорення у діалозі з посадовими особами мережі. Усі очікування і зауваження клієнтів на адресу мережі «БРСМ-Нафта» передані до профільних підрозділів її управляючої компанії «Стейт Оіл» для обробки, вивчення і вжиття коригуючих або впроваджувальних заходів.

1 brsm nafta den spilkyvannj 2017

Важливим ефектом дня спілкування з клієнтами стало відчуття керівниками і офісними працівниками мережі тонкощів роботи лінійного персоналу автозаправних комплексів. Власноруч виконуючи функції касира або оператора менеджери відчули, які з операцій обслуговування підлягають оптимізації з точки зору максимального задоволення потреб автовласників. «День спілкування» дає можливість нашим менеджерам подивитися на нелегку працю операторів і їх помічників-пістолетчиків під іншим кутом. Зрозуміти їхні потреби через власний досвід. А відтак, поліпшити у подальшому умови роботи і вдосконалити системи мотивації. Адже саме працівники АЗК формують імідж компанії серед клієнтів, їх буденна робота крутить колеса великого бізнесу», — впевнена Олена Забродська, директор Департаменту з управління персоналом компанії «Стейт Оіл». В подальшому зроблені висновки ляжуть в основу програм корпоративного навчання і підвищення кваліфікації тих членів команди «БРСМ-Нафта» які щодня віч-на-віч контактують з клієнтом.

brsm nafta den spilkyvannj 2017

Цього року команда мережі «БРСМ-Нафта» вкотре довела, що безпосереднє спілкування з кінцевим покупцем – це неоціниме джерело цікавих ідей для вдосконалення бізнесу заради самих клієнтів, адже від їх задоволеності залежить прибуток і репутація бренду в суспільстві. Тільки враховуючи клієнтську думку можна утримати і зміцнити лідерські позиції на ринку. Орієнтована на кінцевого споживача акція «День спілкування з клієнтом» отримала десятків тисяч схвальних відгуків від автолюбителів, які у цей день завітали на АЗК під торговою маркою «БРСМ-Нафта».

вино-1

 

, ,

Так же по теме:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Connect with Facebook